مشاوره رایگان 29 40 33 88    59 32 33 88 - 021

لیزر موهای زاید

درمان مو هاي زائد و ناخواسته بدن :

یکی از بیشترین کاربرد لیزر در درمان موهای زائد می باشد. درمان موهای زائد با لیزر به دلیل:

موثرتر بودن ، سرعت عمل بیشتر، درد و عوارض کمتر بر الکترولیز ارجح می باشد. لیزر برداشت مو، رنگدانه موجود در پیاز مو را هدف قرار داده لذا موهای سفید که رنگدانه درون خود ندارند کمتر به درمان با لیزر پاسخ می دهند. لیزرهای(Nd – YAG (1064nm), Diode (810nm), Alexandrite(755nm), Ruby(694nm) و (IPL (1200-600nm این مورد بکار می روند.

بهترین نتایج برای افراد با پوست روشن و دارای موی سیاه و ضخیم بدست می آید. بیماران با موهای قرمز، بلوند یا خاکستری از بین رفتن مو را به شکل موقت تجربه خواهند کرد که با فواصل منظم درمانی این پاسخ درمانی حفظ می شود. ثابت شده است که با یک جلسه لیزر درمانی 40-20 درصد ، با سه جلسه لیزر ۷۰-۳۰ درصد و با چند جلسه بیشتر تا ۹۰ درصد موها کاهش می یابد.

در بسیاری از خانمها که در نواحی وابسته به هورمون موی زائد دارند (صورت ، گردن ، دور نوک سینه ، بین دو سینه و اطراف و پائین ناف ) ممکن است زمینه بیماریهای هورمونی مثل تخمدان پر کیست وجود داشته باشد. اینها اغلب سایر علائم اختلالات هورمونی مثل ریزش مو ، جوش زدن صورت ، چرب و پرتقالی شدن پوست ، نازایی را هم تجربه می کنند، لذا این افراد کاندید مناسب لیزر درمانی بدون درمان بیماری زمینه ای نمی باشند. انجام لیزر موهای زائد درحاملگی ، برنزه بودن پوست، داشتن سابقه تشنج و داشتن عفونت فعال انجام لیزر ممنوع می باشد.

عوارض:

عوارض لیزر موهای زائد شامل سوختگی، ایجاد لک ، ایجاد اسکار و شعله ور شدن تبخال می باشد . لذا افراد با سابقه تبخال مکرر بایستی چند روز قبل و بعد از لیزر از داروهای ضد تبخال استفاده کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google Plus

new-fbsave-for-web   newGsave-for